Вебінари

ІT-лайфхаки для навчання

Традиційно в четвер, 6 серпня, на вебінарі Smart Foundation розглянемо ІT-лайфхаки в сучасному освітньому процесі: від застосування до полегшення в оцінюванні успішності. Разом із гостею ефіру, учителькою інформатики, сертифікованою тренеркою Microsoft Мариною Лютинською дізнаємося, як легко: 

  • організувати дистанційне навчання для одного класу/декількох класів; 
  • вести електронне оцінювання успішності за допомогою електронного журналу та щоденника «Атомс»; 
  • створювати інтерактивні вправи, кросворди, ребуси та ефективно й швидко їх перевіряти. 

Також приділимо увагу перевагам та недолікам 7 платформам онлайнового навчання, найбільш популярним та безкоштовним.

Нові формати навчання – "Перевернутий урок"

У новому вебінарі Smart Foundation із нашою гостею поговоримо про особливості дистанційної підготовки учнів та основні компетенції, якими має володіти вчитель, аби засвоєння знань в онлайн-форматі дійсно змогло зацікавити та організувати дітей. Також дізнаємося, що таке змішана форма навчання, як дистанційно підготувати учнів до уроку, як учителям вдало мобільно працювати в обмежених офлайн-групах, застосовуючи концепцію кооперативного навчання на практиці.

Як підготувати школу до дистанційного навчання

Як керівникам навчальних закладів підготувати школи до дистанційного навчання з 1 вересня 2020 року. Історією успішного переходу на онлайнове навчання поділиться очільник кафедри інформатики спеціалізованої школи №129 м. Києва з поглибленим вивченням англійської мови, ТОП-50 GLOBAL TEACHER PRIZE UKRAINE 2019, організатор Всеукраїнського онлайн-чемпіонату з Minecraft: Education Edition "The world after the pandemic" Олександр Думишинець. Дізнаємося про таке: 

  • хто за що має відповідати при переведенні школи на дистанційне навчання; 
  • куди бігти й що робити адміністрації школи, якщо карантинні обмеження посиляться; 
  • який результат має отримати школа після переходу на дистанційну освіту. 

Також розглянемо успішні ресурси та платформи для організації повноцінного навчально процесу під час дистанційного навчання.  

Шкільна освіта 2020 – 2021 в нових реаліях

1 вересня 2020 року найочікуваніше пройде в новому форматі для освітян, батьків та учнів. Серед можливих сценаріїв: обмеження кількості одночасного перебування дітей у класах; дистанційна освіта; змішаний формат навчання, при якому деякі уроки проводяться онлайн, а деякі – офлайн; повне повернення дітей до школи. Про виклики нового навчального року говоритимемо під час вебінару Smart Foundation з екс-міністеркою освіти та науки України, проректоркою з міжнародної і науково-педагогічної діяльності Киівського університету імені Бориса Грінченка Лілією Гриневич.

10 принципів ідеальної бібліотеки

Супертехнологічною чи затишною – якою має бути сучасна бібліотека, аби книголюби шикувалися в чергу перед її дверима? Які тенденції книгозбірень зараз популярні в Європі? Отримаємо відповіді на ці запитання під час вебінару, організованому Smart Foundation, від кандидатки історичних наук, виконавчої директорки Всеукраїнської громадської організації Українська бібліотечна асоціація, доцентки НТУУ "КПІ імені Ігоря Сікорського" Ярослави Сошинської. 

Говоритимемо про досвід Данії, про те, що таке «відкриті бібліотеки», про зв’язок із бібліотекарем онлайн, про мобільні додатки для замовлення книжок в бібліотеці та про відкриті бібліотечні фонди. І найголовніше – дізнаємося, як Данії вдалося поєднати в бібліотеках книгозбірні, простори для саморозвитку й самоосвіти та навіть інколи центри для надання державних послуг, де можна отримати новий паспорт, водійські права, ID-card, проголосувати, отримати довідку про зміну місця проживання тощо.  

Як мотивувати школярів до саморозвитку

Як батькам мотивувати дітей до самоосвіти? Як допомогти дитині не потонути у великий кількості відкритих онлайн курсів та обрати дійсно потрібні знання? Чому, окрім школи, потрібно вводити так зване змішане навчання? Під час наступного вебінару від Smart Foundation допоможемо батькам розібратися в стосунках із дітьми та допомогти зрозуміти одне одного. 

Розкажемо, як змінити негативну установку «самоосвіта – це додатковий, непотрібний тягар» на позитивну мотивацію про те, що самоосвіта – це можливість досягти успіху. Будемо також говорити про таке: 

як впливають батьківські установки на процес самоосвіти дитини-школяра; 

куди прямує ваша дитина – до успіху чи уникає невдач; 

як розмовляти та домовлятися з дитиною щодо її самоосвіти та мотивації, 

відпрацюємо техніки побудови діалогу зі школярем для його мотивування. 

Вебінар проводить психолог, системний сімейний психотерапевт, керуюча Центром психосоціальної реабілітації Національного університету "Києво-Могилянська академія" (філія м.Покровська Донецької області) Вікторія Соловйова. Про спікерку. Вікторія Соловйова працює психологом понад 20 років, спеціалізується на сімейних відносинах, підвищенні стресостійкості дітей та дорослих.

Як обрати професію майбутнього

Що потрібно знати батькам та дітям, аби вже сьогодні правильно розвивати потрібні на ринку праці навички? Як змінився світ та як планувати свою професію в цих змінах? Разом із викладачкою Києво-Могилянської академії, власницею мовної школи та мамою двох дітей Ольгою Бершадською відповімо на ці та інші запитання під час вебінару «Як обрати професію майбутнього». Буде корисно для батьків, учителів та дітей. Протягом години обговоримо: 

як батькам та вчителям працювати над собою, щоб дати дитині можливість вибирати свій шлях при цьому вберегти її від ілюзій; 

як батькам працювати над собою, якщо їхні візії майбутнього дитини не збігаються з її баченням свого майбутнього; 

як батькам навчитися сприймати амбіції дитини; 

як батькам працювати з відсутністю амбіцій у дитини; 

якою є роль особистого прикладу дорослого для дитини. Визначимо, як уникнути популярної історії «вчився/лася на економіста, а став/ла співаком.

Читання як один зі шляхів саморозвитку

Нові технології та велике інформаційне перевантаження вимагають від нас постійного розвитку читацьких навичок, зокрема й через нові методи навчання. І хоча попереду нас чекають ще більші технологічні й суспільні зміни, проте очевидно, що ті, хто вміють ефективно читати, завжди будуть у виграші. 

Під час вебінару говоритимемо про: 

психологічні обґрунтування необхідності читання; 

вплив різних жанрів літератури на розвиток дитини; 

тенденції читання зараз та їх вплив на особистість; 

конкретні інструменти, які допоможуть прищепити дитині любов до читання; 

роль особистого прикладу дорослого для дитини. 

Протягом години разом із аналітичним психологом Центру психосоціальної реабілітації національного університету Києво-Могилянської Академії Оленою Соловйовою відповімо на ці та багато інших питань. 

Як перейти на дистанційне навчання й не з'їхати з глузду

Разом з експерткою, вчителькою інформатики 10-11 класів Політехнічного ліцею Національного технічного університету України «КПІ» Людмилою Булигіною поговоримо про особливості дистанційного навчання, обговоримо результати опитування щодо дистанційного навчання під час карантину та розберемо експрес-заходи для нового формату навчання. Окрім того, спікерка говоритиме про таке: 

як організувати дистанційне навчання за короткий термін і безкоштовно; 

як мотивувати дітей до навчання; 

як зміна ролі вчителя вплине на майбутнє школи; 

як розділити зони відповідальності під час дистанційного навчання між батьками, учнями та вчителями. 

Вебінар буде корисним для вчителів, учнів та батьків. Про лекторку. Людмила Булигіна — вчителька інформатики Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ». Керівниця відділення довузівської підготовки фізико-технічного інституту НТУУ «КПІ». Учасниця робочої групи з оновлення програм з інформатики для учнів 5-9 класів ЗОШ. Її вихованці є переможцями престижних олімпіад та конкурсів, таких як Imagine Cup від Microsoft та European BEST engineering competition.

Як врятуватися від інформаційних вірусів

Як тримати інформаційну гігієну під час карантину. 

Експертка, засновниця ініціативи "Як не стати овочем", авторка книги «Нація овочів? Як інформація змінює мислення та поведінку українців» Оксана Мороз розкаже про те: 

що таке інфодемія, інформаційний вірус і як з ними боротися; 

які бувають загрози від інформаційних вірусів;

що таке інформаційна гігієна, як її дотримуватися й до чого призводить порушення інформаційної гігієни. 

Не тільки про коронавірус, а загалом про інформаційні віруси у Facebook та про телеканали.